ПАТЧ

Grey Goo - Второе обновление

1586
1

Разработчики из студии Petroglyph выпустили второе обновление для футуристической реалтаймовой стратегии Grey Goo, в котором продолжена работа по совершенствованию игры и геймплея.

Были внесены корректировки по ИИ, исправлены ошибки аудио, внесены изменения в особенности юнитов, исправлены недочеты кампании, усовершенствована система подбора противников во многопользовательских сражениях, исправлен ряд ошибок игры, доработан интерфейс и редактор карт.

Перечень изменений   AI
• Default AI is now Lambert instead of Random

Audio
• Fixed an issue where the RTS Primer VO audio was incorrect in German

Units
• Aircraft will now prioritize empty landing pads first when ordered to land by right clicking on Hangars/Airpads
• Further improved the extents shrinking from 50% to 25% to minimize artillery/AoE impact of grouped units

Campaign
• Adjusted Easy and Normal difficulty settings. Hard difficulty is unaffected.
• Fixed an issue where script-spawned units were not being given the correct health modifiers
• Fixed a bug in The Barricade that caused some enemy Guardian units to idle in brush instead of properly mounting wall pillars

Engineering
• Added matchmaking improvements to allow players easier access to searching for matches worldwide
• Improved logic for detecting players disconnecting to force a win or avoid a loss
• Servers will now temporarily pause when connection loss is first detected
• Added improvements to performance that prevents certain cases from lagging the client severely
• Structures from an eliminated player will now properly clear up passability upon deletion
• Fixed a crash local to 32 bit machines
• Fixed a crash that would occur while loading a multiplayer match
• Fixed a lock that would occur for clients when the host would close the lobby
• Fixed an issue where 2v2 Ranked matches were not properly reporting
• Fixed crash that would occur when starting skirmish match

Terrain Editor
• Fixed crash that would occur when launching a custom map with the spigot marker inside the HQ boundaries
• Fixed crash that would occur when loading an untouched custom map

UI
• Moved Quick Match window up in the Multiplayer screen while search is ongoing
• Added translations for new text
• Fixed an issue with compressed Korean text
• Added a new “Extras” section to the menu with a quick launch button for the Terrain Editor
• Made various fixes to improve performance in the UI
• Fixed an issue where the game would unpause immediately after pausing in single player


Другие публикации по теме
Дополнение к Cities: Skylines II вышло ужасным — издатель возвращает деньги за него
Дополнение к Cities: Skylines II вышло ужасным — издатель возвращает деньги за него
Вышедшее недавно первое платное дополнение Beach Properties для градостроительной стратегии Cities: Skylines II оказалось еще более сырым, чем основная игра.
Сегодня в 16:00
755
5
Форум
Чем точно не будет Manor Lords — отвечает разработчик
Чем точно не будет Manor Lords — отвечает разработчик
В свежем дневнике разработчик самой ожидаемой игры апреля этого года, стратегии Manor Lords, рассказал, чем НЕ будет являться их игра к моменту выхода в раннем доступе.
Вчера в 15:00
1850
8
Форум
Дорожная карта, системные требования и коллекционное издание стратегии Homeworld 3
Дорожная карта, системные требования и коллекционное издание стратегии Homeworld 3
Студия Blackbird Interactive раскрыла детали грядущей космической стратегии Homeworld 3, опубликовав дорожную карту развития. Релиз по плану — 13 мая этого года.
Вчера в 14:00
1550
5
Форум