Eternal Crusade - Изменения в системе ближнего боя и стрим с разработчиками

access_time 15 сентября 2017 remove_red_eye 6227 question_answer23 @Nature
Довольно большая часть игроков решила, что сотрудники компании Behaviour Interactive забросили MMOTPS Warhammer 40000: Eternal Crusade и ушли заниматься разработкой другой игры. Но еще рано списывать проект со счетов. Стало известно, что EC получила патч.

Система ближнего боя обзавелась большим количеством изменений, поэтому приготовьтесь к новым захватывающим сражениям. FOV был увеличен с 70 до 90. Внесены различные улучшения в графические настройки. И введены оптимизационные правки. На карте Black Bolt появился новый фланговый маршрут к точке C.

Поимо прочего, 15 сентября в 21:00 по МСК начнется новый стрим с разработчиками. Команда продемонстрирует людям какую-то новую карту, расскажет о своих планах на будущее и обсудит вышеуказанное обновление. И, по словам комьюнити-менеджера Katie Fleming, зрителей ждет сюрприз (возможно, он как-то связан с хаоситской фракцией).

Полный список изменений патча для Warhammer 40000: Eternal Crusade удастся обнаружить во втором сообщении.


Приглашаем вас подписаться на наши Twitch и YouTube каналы

(c) GoHa.Ru, eternalcrusade.ru

Комментарии (23)

Nature
15 сентября 2017
[COLLAPSE="Читать далее"][LEFT]General

- Blackbolt got a new flanking route
- Massive melee combat balancing
- Reduced strafe speed across the board so that it is no longer as high as forward run speed.
- Most FOVs has changed from 70 to 90.
- Default graphics quality is now the new Medium instead of High.
- Medium and Low presets have been reconfigured based on community efforts in EC, PUBG, and other UE4 games.
- DirectX 10 launch option for older hardware, works great with the new Low setting. Right click on the game in the library.
- Optimised performance of the radar, which is the first part of moving from Scaleform to the native UE4 UMG UI framework.

Balancing Updates:

- Short stagger duration increased to 1.1 seconds long.
- Adjusted melee attack damage so that they reflect the animation length.
- Reduced Chainsword of Fury cost from 370 to 320.
- Reduced Git Prod cost from 450 to 370.
- Auto targeting now locks onto a lower position on Ork targets.
- Modified shield break warning VFX to be yellow instead of red to better reflect its warning state.

Map changes

BlackBolt:
- Brend new flanking route to Capture Point C. You will see more of these.
- Fixed raised terrain behind Blackbolt Capture Point C.

Zedek:
- Fixed LOD of a pipe asset at several places around point C on Zedek.
- Improved bracing on ruined buildings between A and B on Zedek.
- Characters can now brace downwards on most of the ledges.
- Fixed vault issue on the pipe inside the ruins North East of A on Zedek.
- Fixed bracing on the railing on the balcony near A on Zedek.
- Fixed a rock that was lacking collision by the ruins near Capture Point B on Zedek.
- Fixed issue where characters can become stuck in a corner behind a railing after falling from the top of the broken Aquila pillar on Zedek point B.
- Fixed texture gap on Zedek next to the ramp outside of point A.
- Removed a low cover asset that was duplicated on A top floor.

Maggon:
- Fixed vault on a railing outside of point B on Maggon.

Agnathio:
- Fixed misaligned floor tile on the east side of the fortress wall on Agnathio.

Torias:
- Fixed collision where the character can become stuck between a barrel and pillar next to Capture Point B on Torias.

General fixes

- Fixes to the matchmaker, primarily, you do not auto-queue to the next match, so war parties don't get assigned to a match and disappear as canceling the queue usually happened after you were assigned to a match often resulting in an imbalanced start.
- Fixed black smoke VFX that was originating from an incorrect position during explosions.
- Ork Skull DLC now shows properly with all armor types.
- Fixed rare crash when entering an Eldar character's HUB from the Character Selection screen.
- Fixed issue where the wrong audio line is played for defenders when a gate is destroyed on Fortress game mode.
- Fixed issue where creating over 127 Loadouts would cause a Character Creation Failed message.
- Fixed issue where Settings Menu can be seen briefly after closing it.
- Fixed issue where the Warlock's hand appears in a pistol grip when Embolden is equipped.
- The announcer's voice is now based on the subfaction of the current highest ranking player on the scoreboard.
- And a metric intercourse ton of minor fixes[/LEFT]
[/COLLAPSE]
GFACE
15 сентября 2017
Патч просто отличный! При поддержке дядюшки нургла и группы компаний "блевани на повороте". С таким фовом ты и все твои противники носятся со скоростью звука и попасть в кого-либо стало очень тяжело. А после 30 минут такого мельтешения, хочется пойти полежать и половить вертолёты. Короче отличный патч, после этого можно наркоту вообще никогда не принимать, а только в ЕС по часу играть :) :)
Spyke
15 сентября 2017
Cheese_Ghoul
15 сентября 2017
мили вообще нужно выпилить из игры.
Invictus Antagonistes
15 сентября 2017
Давненько не было хобостей по ЕС:)
Cornelius
15 сентября 2017
Когда сервера э... сервер будут отключать сказали? :)
sadist4000
15 сентября 2017
Если ты думаешь что плохо делаешь свою работу, то можно зайти в этернал крусейд и посмотреть на работу Канадцев. Ниже падать уже не куда.
Kavank
16 сентября 2017
Сообщения от GFACE:

Я уже отписался же


Вот кстати :) Говорят типа - "Нужно иметь мужество признать свои ошибки". Какое нaxрен мужество? Адекватность просто иметь надо, вот и все. Неадекваты или упоротыми вконец становятся и продолжают слюной брызгая упираться. Либо пропадают и твинками теперь на гохе тусят. Ты был рьяный. Признал и не слился. Кроме шуток. Это серьезная реабилитация. +10 к карме. Как минимум ты адекват:)
Показано комментариев 8 из 23

Смотрите также