ПАТЧ

Grey Goo - Второе обновление

1600
1

Разработчики из студии Petroglyph выпустили второе обновление для футуристической реалтаймовой стратегии Grey Goo, в котором продолжена работа по совершенствованию игры и геймплея.

Были внесены корректировки по ИИ, исправлены ошибки аудио, внесены изменения в особенности юнитов, исправлены недочеты кампании, усовершенствована система подбора противников во многопользовательских сражениях, исправлен ряд ошибок игры, доработан интерфейс и редактор карт.

Перечень изменений   AI
• Default AI is now Lambert instead of Random

Audio
• Fixed an issue where the RTS Primer VO audio was incorrect in German

Units
• Aircraft will now prioritize empty landing pads first when ordered to land by right clicking on Hangars/Airpads
• Further improved the extents shrinking from 50% to 25% to minimize artillery/AoE impact of grouped units

Campaign
• Adjusted Easy and Normal difficulty settings. Hard difficulty is unaffected.
• Fixed an issue where script-spawned units were not being given the correct health modifiers
• Fixed a bug in The Barricade that caused some enemy Guardian units to idle in brush instead of properly mounting wall pillars

Engineering
• Added matchmaking improvements to allow players easier access to searching for matches worldwide
• Improved logic for detecting players disconnecting to force a win or avoid a loss
• Servers will now temporarily pause when connection loss is first detected
• Added improvements to performance that prevents certain cases from lagging the client severely
• Structures from an eliminated player will now properly clear up passability upon deletion
• Fixed a crash local to 32 bit machines
• Fixed a crash that would occur while loading a multiplayer match
• Fixed a lock that would occur for clients when the host would close the lobby
• Fixed an issue where 2v2 Ranked matches were not properly reporting
• Fixed crash that would occur when starting skirmish match

Terrain Editor
• Fixed crash that would occur when launching a custom map with the spigot marker inside the HQ boundaries
• Fixed crash that would occur when loading an untouched custom map

UI
• Moved Quick Match window up in the Multiplayer screen while search is ongoing
• Added translations for new text
• Fixed an issue with compressed Korean text
• Added a new “Extras” section to the menu with a quick launch button for the Terrain Editor
• Made various fixes to improve performance in the UI
• Fixed an issue where the game would unpause immediately after pausing in single player


Другие публикации по теме
Жареный петух в лице Civilization 7 клюнул: стратегия Ara: History Untold выходит уже в сентябре этого года
Жареный петух в лице Civilization 7 клюнул: стратегия Ara: History Untold выходит уже в сентябре этого года
Разработчики глобальной стратегии Ara: History Untold, узнав на SGF24 о том, что в разработке находится Civilization 7, поняли, что больше тянуть с релизом своей игры нельзя, иначе есть огромный риск вообще остаться незамеченными сообществом фанатов таких игр.
Вчера в 17:32
680
0
Форум
Сюжетный трейлер и игровой процесс Avatar Legends: Realms Collide — 4X-стратегии для смартфонов
Сюжетный трейлер и игровой процесс Avatar Legends: Realms Collide — 4X-стратегии для смартфонов
Tilting Point через IGN поделилась двумя трейлерами мобильной 4X-стратегии Avatar Legends: Realms Collide с сюжетом и игровым процессом. Предварительная регистрация уже идет в Google Play и App Store.
Вчера в 15:08
316
0
Форум
Объявлена дата релиза исторической стратегии Ara: History Untold
Объявлена дата релиза исторической стратегии Ara: History Untold
Во время специального эпизода Official Xbox Podcast разработчик Oxide Interactive анонсировал дату релиза своей исторической 4Х-стратегии Ara: History Untold.
Вчера в 07:00
335
0
Форум