Planetary Annihilation - Первый альфа-уикенд, первые патчи

2126
8

Разработчики из студии Uber Entertainment сообщают о первом проведенном альфа-уикенде глобальной футуристической стратегии Planetary Annihilation, на котором в игру смогло залогиниться более 7000 человек и сыграть как минимум одну игру.

По итогам тестирования была проведена работа по исправлению многочисленных ошибок игры и баланса.

Перечень изменений  +
Ошибки
  • Fixed approximately 10 different potential server crashes since day one of Alpha
  • Improved pathing near structures
  • Wreckage should no longer leave behind invisible pathing obstructions
  • Moving in and out of water much improved. Currently non-amphibious units can move through water, but it’s a step in the right direction.
  • MATCHMAKING! After you’ve played a solo game or two, please use this as the fastest way to get some games going with new people!
  • Client has been given its proper name and has an icon!
  • Bombers should no longer land and spread out during an attack, or hover over targets
  • Build icon placement changed
  • New unit icons for the build menu – more consistent style
  • In-game chat now works! Lobby chat now works better!
  • Radar blips now look like blips
  • Settings work: if you’re having performance problems, turn down or off shadows and virtual texturing first.
  • Graphics options pre-sets should work as expected now
  • Feedback when player is waiting for other players to join
  • Chat working in lobby now
  • Improved available game filters
  • Access to European servers
  • Fix for features on ATI
  • UI should always reappear after resize in the front end and lobby
  • Updated unit build icons
  • Strat icon updates for AA bot, T2 mex, T2 radar
  • Assisting and dodging improvements
  • Unit details popup UI added to game
  • You can no longer select enemy units and control them

Баланс
  • Mortar shells shouldn’t disappear before they have a chance of hitting their target
  • Different firing style for Advanced Assault Bots
  • Adjusted firing style, damage and splash for T2 artillery bot, the “Stomper”
  • T2 Energy Plant cost increased
  • More T2 metal, cheaper storage
  • Missile turret range reduced, destroyers and frigates range increased
  • Slower turn rate on boats, increased build cost
  • Increased T1 energy production
  • Destroyer damage increased
  • Additional Artillery Balance
  • Commanders will no longer insta heal
  • Reduced turret health across the board
  • Reduced air unit HP and anti-air weapon damage
  • Reduced turn rate of all laser turret
Другие публикации по теме
Girls' Frontline 2: Exilium — следующей новой куклой станет Юхи
Girls' Frontline 2: Exilium — следующей новой куклой станет Юхи
Студия MICA Team провела новую презентацию Girls' Frontline 2: Exilium, представив обновление с куклой по имени Юхи (K2).
Вчера в 19:54
2573
2
Форум
Sins of a Solar Empire 2: Покорение космоса с тактическим превосходством
Sins of a Solar Empire 2: Покорение космоса с тактическим превосходством
В стратегия Sins of a Solar Empire II каждый может воплотить свою мечту о создании галактической империи. Игра сочетает в себе захватывающий экшен и глубокую тактическую составляющую, не перегружая игрока излишней сложностью.
Вчера в 12:30
3128
4
Форум
Разработчики Pirate Commander показали локации, которые вы сможете исследовать
Разработчики Pirate Commander показали локации, которые вы сможете исследовать
Разработчики Pirate Commander различные места, которые вы сможете исследовать вместе со своей командой и кораблем. Каждая локация может таить как ценные сокровища, так и опасности. Иногда на вашем пути встанет Торговая Компания, пытающаяся помешать вашим планам.
13 мая в 17:30
875
0
Форум