Патч 1.0.2 "Retribution" установлен на серверы EVE Online

1922
3
fd64f88a8db1aa0d51c14413f8a90627.png
Патч 1.0.2 к дополнению «Retribution» установлен на серверы sci-fi MMO EVE Online, сообщает официальный сайт этого проекта от компании CCP Games. Как и в предыдущем патче, в 1.0.2 разработчики продолжают устранять проблемы, появившиеся в игре с выходом «Retribution». Были исправлены ошибки с пользовательским интерфейсом (невидимая на некоторых мобильных устройствах геометрия); с кораблями Blackbird, Caracal, Griffin; устранены проблемы с графикой, POS’ами, инвентарем и системой Crimewatch.

Список изменений  + Fixes

User Interfacing
  • Fixed an issue where geometry would be invisible on mobile graphics hardware.
  • Resolved an issue with the Character Sheet and their tabs (Skills, Certificates...) showing as empty.
  • Kill Reports will now open correctly if they detail loyalty points gained.
  • The ''Track Selected Item'' camera mode now always engages on first press of the key binding. It also now handles enabling/disabling of the mode more gracefully.
  • An issue has been fixed that caused locked targets to display the ''Locked'' label blinking after the lock process had been completed.
  • Orca boost and Mining Frequency Crystals are now shown in the tooltips for Strip Miners.
  • Fixed some backend errors associated with quickly moving bookmarks.
Ships
  • Blackbird:
    • Caldari Cruiser bonuses: +12.5% ECM optimal, falloff and +15% ECM strength per level
    • Slot layout: 4 H, 6 M, 3 L, 3 turrets, 3 launchers
    • Fittings: 525 PWG, 425 CPU
    • Defense (shields / armor / hull): 1400 / 1200 / 1400
    • Capacitor (amount / recharge rate / cap per second): 1250 / 445 s / 2.8
    • Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 190 / 0.48 / 13190000 / 5.9 s
    • Drones (bandwidth / bay): 10 / 10
    • Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 85km / 230 / 8
    • Sensor strength: 20 Gravimetric
    • Signature radius: 150
  • Caracal:
    • Caldari Cruiser bonuses: 5% bonus Rapid Light, Heavy Assault and Heavy Missile Launcher rate of fire and 10% bonus to Light, Heavy Assault and Heavy Missile Velocity per level
  • Griffin
    • Signature radius: 42
    • Caldari Frigate bonuses: +15% to ECM strength and -10% to ECM capacitor use per level
    • Slot layout: 2 H, 5 M, 2 L, 0 turrets, 2 launchers
    • Fittings: 24 PWG, 240 CPU
    • Defense (shields / armor / hull): 400 / 250 / 250
    • Capacitor (amount / recharge rate / cap per second): 245 / 135 s / 1.81
    • Mobility (max velocity / agility / mass / align time): 325 / 3.5 / 1056000 / 3.46 s
    • Drones (bandwidth / bay): 5 / 5
    • Targeting (max targeting range / Scan Resolution / Max Locked targets): 65km / 500 / 6
    • Sensor strength: 17 Gravimetric
Crimewatch
  • Fixed issue where safety warnings where activating for targeted modules with no target selected.
Kill rights
  • An issue when attempting to activate certain kill rights has been fixed
Bounties
  • Bounties on inactive users were sometimes being reimbursed too early.
Market
  • The scroll for an input field will now work when the mouse cursor is within the boundaries of the window as opposed to the boundaries of the input field.
Inventory
  • Fixed instances of where the “My filter” section of Inventory window would not stay minimized.
  • Fixed an issue where dropping bookmarks via the Index tree would not work.
Clones
  • In some cases skills were not being applied directly after clone jumping. This has now been fixed.
Player-owned structures
  • Fixed an issue that prevented being able to store Oxygen or Water in silos in space.
Graphics
  • An issue with the pod and cloaking after a star gate jump has been resolved.
  • A gap in one of the Proteus subsystems has been corrected.
  • Part of the Loki engine had fallen off during its V3 upgrade and has been duck taped back on.
  • A normal map error on the Tengu hull has been corrected.
  • The gas cloud harvester effect has been fixed.
  • Some of the locator hard points have been corrected on the Loki hull

P.S. Подписывайтесь на наш YouTube канал.
Другие публикации по теме
PvP в MMORPG — лучшее, что может предложить жанр
PvP в MMORPG — лучшее, что может предложить жанр
Соревноваться друг с другом, конкуренция, стремление быть лучше, чем твой сосед — это естественное психологическое стремление человека.
26 июня в 16:36
32058
106
Форум
Почему PvP в MMORPG портит игру: проблемы и лицемерие сторонников
Почему PvP в MMORPG портит игру: проблемы и лицемерие сторонников
PvP (Player versus Player) в MMORPG — это режим, который вызывает жаркие споры среди игроков. Для одних он символизирует свободу, конкуренцию и адреналин, для других — источник токсичности, дисбаланса и разрушения игрового опыта.
25 июня в 17:48
58557
213
Форум
MMO EVE Online получила масштабное обновление на основе пожеланий игроков
MMO EVE Online получила масштабное обновление на основе пожеланий игроков
EVE Online продолжает развиваться, и сегодня игроки получили очередное крупное обновление в рамках расширения Legion. Этот этап развития игры основан на предложениях и отзывах самих игроков, что позволило создать действительно востребованные улучшения.
24 июня в 18:31
5692
2
Форум
Пользователи:
6/10
Steam:
88/100
Оценка редакции: